söndag 19 augusti 2012

Lite ljummet idag

Lite ljummet ute idag.
Har legat o surfat mest och blev så rastlös, kände att jag bara måste ut, göra något.
Så vi gick till Ica och handlade lite, givetvis måste det vara årets varmaste o kvalmigaste dag.

Så nu känner jag att jag gjort mitt för idag.

Blir o grilla lite senare bara.
Och imorgon är min läkare åter efter sin semester, så honom får jag jaga rätt på.
Kräva lite remisser, känner att det är det minsta han kan göra när han inte vill hjälpa mej i övrigt..
Sen ska vi väl inte och kolla o prova cykla, diskutera pris.
Och efter det ska Johan till allergimottagningen och få sitt geting stick.

Så imorrn blir det mycket :)

Måste även bestämma mej om vilken kurs jag ska gå, släktforskning + bildredigering eller en skrivarkurs.

Mycket i mitt huvud just nu....

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar