onsdag 12 september 2012

Födelsedag och pluggeri

Har inte skrivit på några dagar, men här är jag.
Var och gratulerade vår goa dotter innan, hon blir ju 22 år idag.
Fattar du eller, 22 år sen... helt sjukt ju.

Sen fick ett par goa vänner bäbis igår, härligt.
En lite grabbis blev det, så mys!!
Och jag har pluggat på rätt duktigt i ett par dagar.
Så bild uppgiften är jag klar med.
Ska lämna in den imorgon tänkte jag.
Lite nervös för betyg, har ju inte fått betyg på något på typ 30 år eller nått....
Men det blir som det blir.
Inget mer med det...gör det bästa man kan med det bara.
Om inte annat vet jag till nästa uppgift hur petiga dom är.
Har kikat på den uppgiften och den ger mej kallsvettningar minsann.... hua.

Har funderat lite på om jag ska bok blogga lite här med kanske....
Läser ju en del böcker med, typ 3-4 i veckan när jag har farten uppe.
Eller när jag lyssnar, gör ju båda delar.
Läser och lyssnar.
Tycker e-böcker är väldigt smidigt med om det inte är i pdf format.

Men nu ska jag fixa lite soppa.
Passar bra när man e lite frusen som jag är idag.
Höst och allt som det ju är nu.

Kram och var rädda om varann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar