torsdag 30 januari 2014

EDS är värkligen en vardag...



Makalöst trött ikväll.
Klockan 21:10 och jag undrar jag hur länge jag kan hålla mej vaken,
Har haft en grym dag värk mässigt ...

Vaknade och tog 2 brustablett och en extra kryddig smärtpilla.
Strax innan vi åkte hemmifrån undrade min kära make hur det stod till egentligen.
Okej visst jag har duktigt ont, det hade ju gått en timma så en pilla till fick det blir.
Inne på Coop hade jag så löjligt ont att svetten spruta och jag gick ut och vänta i bilen.
Mötte en rask gammal dam så så käck ilade in och jag vaggade ut...
hallå borde vara tvärt om liksom...
Vem är yngst liksom...

Tja de blidde en pilla till innan vi väl va hemma.
En pizza till middag/kvällsmat och nu är jag i sängen.
Hua vad det kan vara så olika från dag till dag.
inte gjorde jag något speciellt  igår eller ?
Plåster... din effekt lyser med din frånvaro....

Jaja lite gos med älsklingsbarnbarnet blev det med, Underbara onge <3


Kram & Go´Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar