söndag 26 januari 2014



Helgen har gått fort men sover man 15 timmar per dygn så går alla dagar fort, fniss.
Fick ju ökat min styrka på mina smärtisar så nu hoppas jag att jag ska klara mej på bara dessa och inga vid behovs mediciner.
Det hade ju barit toppen.

Har hittat en sjal som jag vill sticka, får kolla upp vad garnet kostar bara så det inte blir för dyrt.
Känner att sedan jag började sticka igen har jag blivit mycket starkar i mina händer, och det är ju toppen.
Så här ser sjalen ut. 


Den kan nog vara gosig att ha på ljumna sommar kvällar.
Tänkte göra den i mellamgrå.

Igår har vi grillning med dottern och hennes lilla familj.
Hemmagjorda hamburgare och lite kryddiga revben till det.
Underbara maken som offrade sej och stod ute i -5 och grillade.
Väldigt. väldigt gott som vanligt.
Till det hade vi lite hemmgjord coleslaw :)
Alltid lika härligt och musigt när dom kommer på besök.
Underbart och se hur lilla barnbarnet utveckas och lär sej en massa nya saker.
Det är inte långt tills han går nu :)
Underbara skitunge !!
Ja barnbarn är verkligen livets efterrätt, hoppas det blir ett helt fotbollslag av dom :)

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar